Detailný popis princípov a postupov pri čistení DPF filtra našou certifkovanou metódou. Ako to funguje? Prečo to trvá tak dlho, prečo vieme pokytnúť záruku na našu prácu. Odpovde na tieto otázky nájdete práve na týchto stránkach aj s prehľadnou infografikou.
Dostať popol a sadze po nájazde 200 000 a viac kilometrov natlačené v malom tele DPF filtra bez jeho poškodenia si vyžiada svoj čas a precíznosť aby bol opäť ako nový a zvládol znova rovnakú poricu kilometrov. Preto treba ma trpezlivosť a na tento servis si vyhradiť potrebný čas.
Predstavte si že do komína plného sadzí nalejete roztok, ten v ňom napení zmieša sa so sadzami a vy dúfate že sa tento maglajz z neho dostane nejakým zázrakom von. Takto ,,upravený,, filter osadíte naspäť do auta a v prevádzke pri teplotách cca 572 stupňov sa pena zmiešaná so sadzami v kapilárach filtra spraží na škváru a je v podstate nemožné túto hmotu dostať z filtra von. Preto jediná logická cesta je filter podrobiť rovnakému procesu ako v aute v premávke ibaže v protismernom toku splodín.
Všetky 4 fázy čistenia DPF filtra podrobne popísané aj s prehľadnou infografikou. Zistite prečo trvá čistenie tak dlho.